Tijd vliegt... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu Tijd vliegt... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt...

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

08 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

De voorbereidingen voor de verhuizing zijn inmiddels onderweg, wat verzamelt men toch een hoop rotzooi... ;-)
Het geijkte commentaar tijdens menig verhuizing neem ik aan.

Ik ga op reis en neem mee: 2 koffers en handbaggage.
Niet meer en waarschijnlijk ook niet minder, dat betekend dus grote opruiming.

De andere dag zat ik een planning te maken voor de komende dagen enne, tijd vliegt...
Strikt genomen heb ik nog een hele maand maar als je kijkt naar wat er moet gebeuren en wanneer, sommige dingen moeten nou eenmaal eerder geregeld worden dan andere, dan is dat opeens helemaal niet meer zoveel tijd.

Laatst had ik nog een leuk onderwerp voor een berichtje, maarja dat moment is voorbij en nu is het eigenlijk niet leuk meer...
Het bed, de bank, de mountainbike en de webcam zijn inmiddels verkocht, nu de rest nog.
Alles is te koop, hoef ik minder te verhuizen en op te slaan.
Slapen doen we inmiddels bovenop 2 op elkaar gestapelde oude matrassen uit Limburg, slaapt ook prima voor effetjes.

Ik werk inmiddels 5,5 jaar voor de Frames Group en deze bestaat nu uit 4 Business Units die elk hun eigen producten hebben en deel van de Upstream Olie & Gas markt bedienen. De meeste mensen ken ik wel en kennen mij ook, een aantal collega's waren dus ook wel al op de hoogte (er werd regelmatig naar gevraagd) maar natuurlijk nog niet het hele bedrijf over de officiele doorgang van eea dus heb ik laatst nog een presentatie gegeven op het werk over wat ik ging doen in de USA, dat werd in ieder geval leuk ontvangen met gelach (ik ben zo grappig) en applaus aan het eind.

Momenteel zit ik een weekje bij een van de andere Business Units om ook daar nog even wat ervaring op te doen en ook daar zal ik voor de duidelijkheid nog een praatje gaan geven.

Zonder verdere beloftes overigens, zal ik ook nog een verkorte versie uit tikken van de presentatie voor jullie info in de komende weken.

Voor wat betreft de "eindplanning", dit is wat ik momenteel in gedachte heb eea afhankelijk van de VISA aanvraag etc maar laat ik het toch alvast maar mededelen voor eenieders info:

- wo 24 september t/m vr 10 oktober ben ik vrij
- za 27 september feestje voor vrienden?? (nadere details volgen)
- bij familie kom ik graag nog eens een hapje eten in de tussentijd... ;-)
- zo 28 september laatste spullen verhuizen naar opslag Limburg
- do 2 oktober nog even naar het werk voor de laatste zaken
- vr 3 oktober eindinspectie en inleveren sleutel huurhuis
- zo 5 oktober vliegen en een paar dagen USA vakantie
- ma 13 oktober gaan we aan het werk bij de Frames Inc. in Houston

Wat betreft mijn presentatie aan jullie en de "nadere details", wordt vervolgd...

Groeten, Michael.

• 08 September 2008 - 13:17

Yvon:

Hallo neef, ik heb het gevoel dat ik een paar berichtjes gemist heb. Maar je gaat dus echt naar Amerika toe. Nou, veel plezier alvast en hou me op de hoogte.

• 08 September 2008 - 13:19

Mama:

Leuk om je planning te lezen. Wil je het feestje bij je in huis geven? Nu ja dan kan je de glazen zo weggooien heb je geen afwas.

• 08 September 2008 - 16:57

Richard:

Vergeet Zo 28 September: verjaardag van je broertje niet ;)

• 08 September 2008 - 17:00

Hellen:

Toch uiteindelijk weer veel te doen zo op het laatst.
    Succes en we spreken je nog.
    groetjes Hellen

• 08 September 2008 - 21:06

Franca:

kan hoor, wanneer kan jij?

• 09 September 2008 - 09:31

Inge & Kees:

misschien kun je voor de restanten een gekleurde medelander oproepen. Veel succes en laat maar weer eens wat horen.

• 10 September 2008 - 19:50

Charley:

Ik ben de laatste die commentaar zal leveren op je vergaarde rotzooi... ben zelf net zo'n verzamelaar :P
    Ik denk niet dat je nog dingen in huis hebt die wij zouden kunnen gebruiken op het moment. Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

groeten, Charley en Suzanne