Boterbriefje... ;-) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu Boterbriefje... ;-) - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu

Boterbriefje... ;-)

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

15 Januari 2009 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal,

Jawel, ik heb mijn paspoort terug van het consulaat en de visum zit er in.

Het stickertje met foto, meer is het niet, hebben ze er ergens halverwege ingeplakt.

Hij is geldig tot oktober 2011 dus daarna moeten we nog een verlenging aanvragen.

De vlucht is ook omgeboekt en maandag de 19e vliegen we om 13:40.

Voor iedereen die ik wel en niet gezien en/of gesproken heb, het was gezellig & bedankt.

Tot over 2 jaar en 9 maanden...! ;-)

• 15 Januari 2009 - 10:59

Mama:

Ja wat had je dan verwacht? Een grote brief erop? Toch leuk dat je een L1 visum hebt. We hebben hier een regionale T.V. die L1 heet. Dus neem je toch een brokje van Limburg mee. Nu in die drie jaar zullen we je denk vaak genoeg zien(gelukkig). Veel succes, een goede vlucht. Hebben jullie dinsdag vrij i.v.m Obama?

• 15 Januari 2009 - 11:24

Yvon:

Veel succes, plezier in je werk in de vs! Enne, af en toe een berichtje sturen, toch?

• 15 Januari 2009 - 12:02

Tinus:

Gozer, leuk je even gezien en gesproken te hebben. En dank voor het bezorgen van de prijsvraagprijs! Geweldig. Ik kan niet wachten tot de volgende prijsvraag. En nee, die hoeft niet over je 'nieuwe' nieuwe auto te gaan... Grtzzz

• 15 Januari 2009 - 12:10

Inge&Kees:

gefeliciteerd met je visum. Doe je best om daar de tent overeind te houden. Goede vlucht en wie weet tot ziens. Groet van ons beiden.

• 15 Januari 2009 - 19:56

Marit:

Hoi Michael, leuk dat je speciaal terug gekomen bent naar Nederland om kennis met mij te maken
    ;-)
    Ik vond het erg gezellig.
    Heel veel succes de komende maanden!

groetjes ook van mijn papa en mama,
    Marit

• 21 Januari 2009 - 13:30

Holland Comes2U:

Geachte heer, mevrouw,

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte brengen van ons bedrijf Holland Comes2U. Wij richten ons op Nederlanders die zich hebben gevestigd in het buitenland of Nederlanders welke voor langere tijd werkzaam zijn in het buitenland.

Vaak horen wij dat deze groep mensen de Nederlandse producten zo missen. Men mist het kunnen lezen van een magazine of boek, het kunnen genieten van hun favoriete drankje, de snoep en ga zo maar door.

Holland Comes2U is een bedrijf wat voorziet in deze behoefte. Wij leveren wereldwijd de producten die u in Nederland elke dag in de supermarkt kocht. Wij zijn jong, dynamisch en willen ons richten naar de wensen van de klanten. U mag altijd vragen om producten die wij niet op website verkopen. Wij zullen er alles aan doen u te helpen aan dat waarnaar u vraagt.

Holland Comes2U heeft altijd leuke acties en nieuwe producten waarvan wij u op de hoogte houden met een nieuwsbrief. Op onze website kunt u zich hier voor inschrijven of als u nu al enthousiast geworden bent, gelijk aan de slag gaan en lekker gaan winkelen om op die manier binnenkort al te kunnen genieten van al die Nederlandse producten.

Check daarom nu onze website www.hollandcomes2u.com en u hoeft nooit meer zonder te zitten.

Met vriendelijke groet,
    Reinier Wagener en Frank van Dommelen.

PS: Misschien bent u bereid een link van ons bedrijf op uw website te plaatsen. Uiteraard plaatsen wij dan ook een link van uw website op die van ons.

Holland Comes2U is onderdeel van RevanDo V.O.F.