Succes ermee... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu Succes ermee... - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu

Succes ermee...

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

04 Augustus 2008 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Howdy,

Ja mensen jullie worden alvast speciaal gegroet,
ik heb namenlijk begrepen dat dat in Texas is hoe het moet.

Wen er dus maar vast aan want als je het nog niet begrepen had,
ik was het eindeloos onderhandelen over die nieuwe baan een beetje zat.

Dus ik heb uiteindelijk volmondig ja gezegd:"we gaan met die banaan",
figuurlijk natuurlijk want ga je verder dan de douane met dat fruit en het is met je gedaan.

Net als de banaan blijft ook alle huisraad thuis,
dus binnenkort groot uitverkoop van bankstel tot kijkbuis.

Blikopener iemand?

Dus iemand nog interresse in die ouwe meuk,
voor een paar euro's vind ik dat heel leuk.

Zo wel weer genoeg gerijmd en de rest bewaren we voor Sinterklaas,
nu moet ik weer aan het werk anders krijg ik ruzie met de baas.

Ter uwer info, ongeveer het eerste weekend van Oktober stap ik tussen de vleugels,
wees gerust want voor die tijd laten we ze nog wel een keer vieren die teugels.

De opgebouwde voorraad alcohol zal dan rijkelijk moeten vloeien,
want over 4 jaar kan niemand die oude bocht meer boeien.

Nu hou ik er mee op want ik moet gewoon nog werken en heb nog een hoop te doen,
niet in de laatste plaats m'n pedaalmachien, motorfiets en automobiel verkopen voor veels te weinig poen.

Groeten, Michael.

• 04 Augustus 2008 - 16:19

Bas:

Hoi Michael Q, wat maak je ons nu?
    Je verlaat ons met veel haas en mist dan ook nog sinterklaas.
    Gelukkig is het bericht vrijwel geheel op rijm, zodat we alvast in de stemming zijn.
    Kan je voor ons een blikopener reserveren? Die willen we zeker niet ontberen.
    We wensen je alvast alle plezier maar dat vieren we nog hier (met heel veel bier).

Sinterbas en zwarte Lin.

• 04 Augustus 2008 - 17:32

Mama:

Van al je spullen hoef ik niets.
    Een leuk cadeautje vind ik wel iets.
    Wist niet dat je zo kon rijmen.
    Nu hoef je niet langer bij de baas te slijmen.
    Heel veel succes en hopelijk veel woonplezier.

• 04 Augustus 2008 - 18:26

JJ:

ennnnn that makes 2 of us, vanaf half oktober zit ik in Oxford.
    Grote stap voor je hoor, succes!! (enne, have fun natuurlijk!)

• 04 Augustus 2008 - 18:27

JJ:

ennnnn that makes 2 of us, vanaf half oktober zit ik in Oxford.
    Grote stap voor je hoor, succes!! (enne, have fun natuurlijk!)

• 05 Augustus 2008 - 12:21

Inge&kees:

Hallo Michael, wees niet bang ik ga niet rijmen en dichten. het is een hele onderneming, 4 jaar USA. we hopen dat je het naar je zin zult hebben, veel succes !! ome kees

• 06 Augustus 2008 - 18:47

Guillian:

Hey Broer,
    na al die weken wikken en wegen is het toch eindelijk tot een beslissing gekomen!

Maak maar eens een mooi lijstje met fotos wat er allemaal in de aanbieding is.

En ach als we toch moeten komen opruimen merk je toch niets als er iets in de kofferbak verdwijnt :-)
    hahaha....

En wel een mooi huis met voldoende logeerkamers en snel miles opbouwen zodat we op bezoek kunnen komen!

• 07 Augustus 2008 - 21:06

Charley En Suzanne:

Hey Mike!
    Spannend hoor! 4 jaar lang naar de VS... da's niet niks. Jammer dat je ons voor zo'n lange tijd gaat verlaten.

Als je van je spullen af moet, kun je natuurlijk ook, geheel in Amerikaanse stijl een 'yard sale' houden? Wordt alleen lastig... zonder yard. ;-)
    Geen idee of we nog wat nodig hebben... zoals je weet, hebben we al genoeg spullen. ;-)

In ieder geval heel veel succes en veel plezier alvast.

Groetjes,
    Charley en Suzanne

• 15 Augustus 2008 - 17:48

Hellen:

Hai Michael, net terug van vakantie en lees je bericht dat Amerika doorgaat. 4 jaar een hele tijd joh maar je hebt gelijk als je wilt gaan moet je het doen, achteraf hadden wij ook weg moeten gaan na onze opleiding We zien je nog voor je gaat, groetjes Hellen

• 19 Augustus 2008 - 18:24

Ans:

Hoi Michael!
    Hoorden afgelopen zondag van je ouders dat je ons kikkerlandje voor minstens 4 jaar gaat verruilen voor Houston Texas! Een hele onderneming! We hopen dat je daar je plekje zult gaan vinden. Veel succes in ieder geval! We zullen je belevenissenvia deze site blijven volgen!

John & Ans

• 08 September 2008 - 18:27

Marianne En Wiel:

Hoi Michael,

Je wordt al net als je vader een echte wereldreiziger alleen blijf jij maar meteen 4 jaar aan de overkant van de grote plas en je vader heeft het in Canada maar naar ik meen 2 jaar uitgehouden in wist toen niet hoe snel hij terug kon komen naar ons kikkerlandje. Jou zie ik dat nog niet zomaar doen je bent volgens ons best wel standvastig en kunt je gemakkelijk overal aanpassen. Maar hoe dan ook we hopen allemaal nog veel van je te horen vanaf de overkant van de grote plas en wensen je het allerbeste toe en veel plezier maar nog meer succes daar.

Groeten en tot lezens

Marianne en Wiel.