Seriously... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu Seriously... - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Michael Quaedackers - WaarBenJij.nu

Seriously...

Door: Michael

Blijf op de hoogte en volg Michael

27 April 2008 | Nederland, Lisse

Hallo iedereen,

Zo meld je je aan bij een web site als "waarbenjij" voor die ene keer dat je op pad gaat, zo staan er alweer 8 berichten op.

Lang verhaal kort; de amerika plannen beginnen eindelijk een beetje concrete vormen aan te nemen.

De andere dag deze week heb ik een verhelderend gesprek gehad buiten de deur met directeur 1 en 2 over het genot van een drankje en een dinner en we gaan 2 parallel lopende trajecten in...

Het ene traject is om papier te krijgen wat we willen bereiken met ons kantoor in Houston USA en in zekere mate hoe we dat willen doen.
Niet we..., maar ik ga een business plan schrijven om het een en ander af te stemmen en vast te leggen (wel zo verstandig).

Het andere traject (met personeelszaken) is om te zien wat er nu uitgezocht en geregeld moet worden om een en ander mogelijk te maken en wat er tegenover staat, ik ben benieuwd...

In ieder geval vertrek ik zondag 4 mei even na het middag uur nog een keer naar Houston en zal ik terugkeren zondag 11 mei ook rond het middaguur.

Gedurende mijn verblijf zullen we in ieder geval de OTC (Offshore Technology Conference) bezoeken http://www.otcnet.org/2008/, dat is een hele grote beurs die elk jaar word gehouden en waar onze lokale man in Houston altijd heen gaat vergezeld van deze of gene vanuit Nederland.
Dit jaar gaat in ieder geval directeur "2" ;-) en deze heeft gevraagd of ik mee ging.
Het is in ieder geval een mooie gelegenheid om nog wat meer amerika ervaring op te doen.

Daarbovenop zullen we in ieder geval gebruikmaken van de gelegenheid om de markt te verkennen voor een huis/condominium (= amerikaanse term voor een koop apartement) en dus een aantal bezoeken hiervoor inplannen.
In ieder geval een teken dat we serieus bezig zijn met de amerika plannen.

Dus voor degene die ik niet meer spreek, tot binnenkort.

Groeten, Michael.

• 27 April 2008 - 16:36

Marianne En Wiel:

Hallo Michael

We kunnen beter beginnen met het hallo wereldreiziger maar goed je bent nu weer heel even thuis in Lisse begrijpen we maar het vliegtuig naar Amerika staat in principe al weer voor je klaar voor je een week naar Houston te brengen samen met een van de directeuren en zoals ik het begrijp en deze week ook van je moeder heb gehoord is de kans relatief groot dat je zelfs voor enkele jaren naar Amerika wilt vertrekken om voor dezelfde firma daar te werken. We hopen voor jou dat dat door kan gaan maar zorg dat alles goed geregeld is want je weet waarschijnlijk zelf ook dat als je daar bijvoorbeeld ziek bent dat je dan niet zoals hier ziekengeld krijgt betaald en andere betalingen zoals een sociale dienst kennen ze daar ook niet.
    Voor nu prettige reis en hopenlijk horen we snel weer van je.

Je oom en tante

Marianne en Wiel.

• 28 April 2008 - 09:06

Mama:

Ja wat zal ik schrijven? Afwachten maar of we straks inderdaad een logeerverblijf hebben in of in de buurt van Houston. Veel succes en ook veel plezier.

• 28 April 2008 - 09:14

Inge & Kees:

Hallo Michael, jaren is het stil rondom Michael en zo is het ene werelddeel wat je om de oren krijgt na het andere. Adviezen van Marianne en Wiel zijn heel goed volg ze maar ! "It giet oan"zeggen ze in Friesland. Succes en tot horens, Inge & Kees.

• 28 April 2008 - 10:06

Hellen:

Hai Michael,
    We hebben elkaar kort geleden nog gesproken maar toch wil ik even wat schrijven aan je.
    Succes met je plannen en we duimen voor je dat het lukt want het lijkt jou in ieder geval een hele uitdaging.
    Voor nu een goede reis en we horen wel weer.
    groetjes Hans, Hellen en Doreth

• 28 April 2008 - 12:13

Yvon:

Ha Michael,

Nou, je wordt al een echte wereldreiziger. Wel leuk om een logeeradresje straks te hebben. Ik hoop dat het gaat lukken. Ik zal voor je duimen.

• 03 Mei 2008 - 12:32

Mama:

Leuk hoor. Jij in Houston en Guillian in Munchen. Geniet er alletwee maar van. Wij blijven wel in Oirsbeek is prima voor ons.

• 03 Mei 2008 - 17:06

Guilllian:

He wereldreiziger!
    Ik ga ook op pad maar hou het bij Europa!
    Veel plezier aan de andere kant van de oceaan!